Mountainbiken

Mountainbiken

zondag 12 februari 2012

Nog 4 maanden

Nog 4 maanden en dan kom ik alweer terug naar Nederland... De tijd vliegt.
Ik heb hier nog steeds een geweldige tijd, het weer wordt weer warmer, het lijkt hier zo nu en dan al wel zomer.
Bij jullie is het nog steeds rond het vriespunt hoor ik wel en het zit er zo wat of de elfstedentocht er ook aan komt of niet...
Ik ben vrijdag avond naar een concert geweest, daar waren allemaal christelijke bands. Iemand had voor ons daar backstage en V.I.P. passen geregeld enzo... Dat was natuurlijk helemaal te gek. Wij hebben bandleden ontmoet van wel redelijk bekenden bands en natuurlijk stonden we helemaal vooraan.
http://www.youtube.com/watch?v=gappDQcCLgc&context=C3c0c3efADOEgsToPDskLpf3mna496R4CiMHbqKQbp
http://www.youtube.com/watch?v=DVy9lDSi2GQ&feature=related
Dat zijn 2 video's die ik daar gemaakt heb, dit was de band Skillet.. prachtig mooi.
Verder hebben we net een ski/snowboard trip van de kerk gehad, met alle jeugd. We zijn een weekend weg geweest, hadden een cabine gehuurd ergens boven op de berg. Een prachtige tijd hebben wij daar gehad.
Het zwemseizoen is ook over, mijn PR in de 100 breaststroke is uiteindelijk 1.19.59 geworden, net niet goed genoeg voor de regionale kampioenschappen.
Maandag (morgen dus) begint het Track & Field seizoen. Dat ga ik natuurlijk ook doen. Lekker veel sporten en dan ook weer veel buiten zijn.
Het gaat hier dus nog steeds super, en de groetjes!!

Meindert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten