Mountainbiken

Mountainbiken

donderdag 29 december 2011

oeps..

Het is nu wel heel erg lang geleden sinds ik wat op mijn blog heb geschreven, ongeveer 3 maanden. Helemaal niet aan gedacht tot zonet...
Daarom maar even weer een berichtje.

Om mee te beginnen, ik hoop dat iedereen een mooie, goede, leuke, gezellige kerst heeft gehad. En ik wil iedereen alvast een zalig, gelukkig, prettig, maf, prachtig 2012 toewensen.
Ik heb hier ook een hele goede kerst gehad natuurlijk. (een echte amerikaanse kerst)
Er was hier famillie over en we zijn ook naar andere famillie uit eten geweest. Natuurlijk allemaal heel erg gezellig. Kerstochtend moesten wij natuurlijk alle cadeau's uitpakken die onder de boom lagen. Natuurlijk was ik heel erg tevreden met mijn cadeau's (thank you santa)...
Nu hebben we even rust, maar vanavond (straks dus) gaan we naar een "gala" als afsluiten van het oude jaar... (alvast). Dit is natuurlijk georganiseerd vanuit de kerk.
Ik zit tegenwoordig ook bij het zwemteam van school, dat gaat ook super. Mijn tijden blijven maar verbeteren.
Straks komt er ook weer een nieuwe groep famillie over (6 mensen) dus dan zit het huis helemaal stampvol, we zullen dan echt overal door het huis moeten slapen.
Ook heeft het hier al 3x gesneeuwd maar er is helaas nog niets van blijven liggen. Dat komt nog wel (hoop ik). Ook thanksgiving was erg leuk, er was famillie over, veel gegeten en football gekeken natuurlijk...
Ook zijn we in de tussentijd naar vele films in de bioscoop geweest, onder andere Apollo 18, Sherlock holmes 2, Captain America, Mission Impossible 4, en nog een paar, maar ik kan de namen al niet eens meer bedenken...
2 berichtjes terug zou ik een nieuwe telefoon gaan halen, die had ik in het vorige berichtje nog niet gehaald, en raad eens... Nu nog steeds niet. In Januari zal ik Nathalie (mijn oudste gastzus) haar mobiel krijgen, zij gaat een semester studeren in Cambridge, Engeland.
Ik zal maar weer eens ophouden met typen, en mijn pak aandoen, (in elk geval een poging tot...)

Ik zal (hopelijk) niet weer vergeten om op mijn blog te schrijven..

Groeten Meindert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten