Mountainbiken

Mountainbiken

donderdag 18 augustus 2011

Eerste schooldag

Hallo allemaal.
vandaag had ik mijn eerste schooldag hier op Charles D. Owen High School.
Het is maar 10 minutjes rijden in de auto, en Rachel (mijn gastzus) heeft haar rijbewijs al dus we kunnen met z'n 3en naar school rijden. (Rachel, Matt, en ik). We hebben hier 4 vakken per dag, elke dag weer de zelfde. Elk vak duurt 90 minuten. De 1e periode had ik engels, het 2e blok had ik geschiedenis, het 3e blok had ik journalism en het 4e blok had ik Chemistry. Deze vakken heb ik een half jaar lang elke dag opnieuw. Na dat halve jaar heb ik 4 andere vakken.
Na school hadden we natuurlijk weer voetbaltraining, maar het begon te onweren, dus we zijn naar binnen gegaan en de training daar afgemaakt.
Ik ben dus op school van 7.45 's ochtends tot 5.30 's middags.
Dit was het weer voor nu.

Groeten,
Meindert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten