Mountainbiken

Mountainbiken

vrijdag 12 augustus 2011

Camp Rockmont

Hallo allemaal,
ik ben weer terug van camp rockmont.
Het was daar super gezellig, veel leuke dingen gedaan.
we hadden elke dag een druk en volgepropt schema.
zo moesten we 3 maal daags de "dining hall" klaarmaken voor de maaltijd en na de tijd weer schoonmaken.
's ochteds hadden we meestal gesprekken met een leider van het kamp, en 's middags gingen we activiteiten doen.
om de dag zijn daar 's middags "skills" die de kinderen kunnen doen. zoals: kleiduifschieten, voetballen, diskgolf, zijlen, zwemmen, kayaken, kanovaren, schieten, wandklimmen, smeden, enz. wij moesten bij die skills helpen. De 1e week heb ik geholpen bij het kleiduifschieten. Zelf heb ik natuurlijk ook geschoten. De 2e week heb ik geholpen bij het kayaken, ik ben die kleine bootjes nu aardig meester :D
Ik kan de rol met en zonder peddels.
Ook zijn we op een "camp-out" geweest. Eerst een zware hike, die de hele middag duurde, in de brandende zon. Onze kleren waren kletsnat maar dan van het zweet. Uiteindelijk kwamen we bij de plek waar we ons kamp voor de nacht op konden zetten (gelukkig). Dit was dichtbij een kreek. (wij dachten allemaal, mooi, even lekker in de kreek liggen uitpuffen). Dit was niet het geval. we moesten de zwemkleren aandoen. We gingen weer een stuk wandelen, tot we bij een waterval kwamen. Daar zijn we gaan zwemmen, we konden van de waterval afspringen , en als glijbaan gebruiken.
Ook zijn we met de hele groep naar Fun-Depot geweest, daar hebben we een paar potjes lazergamen gedaan. Dat was natuurlijk ook weer super gezellig.
Donderdag begint de school hier, dus we kunnen gelukkig eerst nog even uitrusten.

Groeten Meindert

1 opmerking: