Mountainbiken

Mountainbiken

donderdag 13 oktober 2011

Nieuws....

Hee allemaal,
hier weer even een berichtje van mij, het is alweer een hele tijd geleden.
Om mee te beginnen, vandaag zijn we met journalism, (een schoolklas) op een tripje geweest. Naar een journalism dag op een college. Dit was natuurlijk erg gezellig en leuk.

Natuurlijk heb ik nog veel meer leuke dingen te vertellen.

Met voetbal staan we nog steeds 1e in de competitie, met nog 4 wedstrijden te gaan. Ik heb inmiddels 2 goals gescoord (met mijn nieuwe voetbalschoenen)..

Afgelopen vrijdag zijn we weer naar de football wedstrijd geweest, na de tijd zijn we naar kevin's huis gegaan en hebben we paranormal activities gekeken. (vreemd enge film)(Kevin zei: "It scared the crap out of me...")
Ik weet niet zeker of ik al verteld had over het toneelstuk waar we heen zijn geweest, dit was een toneelstuk van mijn gastzus nathalie op haar college, Lee University. Erg goed gespeeld, Nathalie had letterlijk en figuurlijk de HOOFDrol, ze heeft haar hoofd er voor kaalgeschoren.
Ter ondersteuning hebben mijn gastbroer(tje) Matt en ik ook grotendeels onze haarbos laten verdwijnen.

Verder hebben we vanuit de kerk natuurlijk steeds leuke uitjes met de jeugd. Zo gaan we morgen sneakerhockey doen, dat is morgen avond van 10 tot 12, hockey op een ijshockeyveld (met het ijs er op natuurlijk) maar dan niet op schaatsen maar gewoon op sneakers. Dit gaat natuurlijk ook weer hilarisch worden.

Verder gaan Matt en ik nog steeds 3x per week naar Chesire (de sportschool), dan gaan we weer even gewichtheffen. Ook vanavond gaan we weer. Nu had ik dinsdag een klein ongelukje met het gewicht heffen. Ik was aan het bankdrukken met dumbells (losse gewichten) 2x 55 pounds (elke hand 25 kilo) en tijdens het gewichtheffen luister ik altijd naar muziek op mijn mobiel, maar die viel uit mijn broekzak tijdens het bankdrukken, en daar liet ik per ongeluk een gewicht op vallen. Dus mijn mobiel heeft een mooie kromming in het scherm nu... Daar ga ik zaterdag een nieuwe voor halen.
Zaterdag ga ik ook een cadeautje halen voor mijn gastzus Rachel die volgende week jarig is, en we gaan waarschijlijk zaterdag ook nog hiken met een groepje vrienden. Mijn weekend zit dus alweer helemaal vol gepland.

Ik zal er voortaan weer een beetje aan denken om regelmatig eens even wat op mijn blog te posten.

Groetjes Meindert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten